Prima mea experienta la un Escape Room

Ei bine, încep cu un fel de spoiler: A fost fain, tare, tare!

secret-society

Unde am fost?

La The Codex sau pentru mine singurul loc în care nu ma deranjează dacă cineva mă încuie într-o cameră pentru o oră.

Cum am ajuns acolo?

Pe scurt, am auzit de EscapeRooms de la colegii mei de facultate şi mă tot rugam de ei să mergem. Într-un final am reuşit să ajung la Escape pentru că a fost ziua unuia dintre ei.(P.S. La mulţi ani, Alin!).

Să revenim la The Codex.

Camera se numeşte Secret Society iar scopul final nu este de a evada din cameră ci de a dezlega misterul şi de a fi recrutat de către Înaltul Preot în Ordo Animus Mysteriu.

Schema jocului este liniară, în sensul că misterele trebuie dezlegate fiecare la timpul lui. Aşadar, dacă planificaţi să intraţi în cameră şi să scormoniţi peste tot cred că ar fi mai bine să renuntaţi. Lucrul în echipă ajută mai mult. Totodată modul prin care treci de la o etapă la alta îţi va demonstra că Înaltul Preot este mereu cu ochii pe tine!

Ca o primă experienţă, pot spune că este o cameră în care nimic nu este înâmplător, cu siguranţă îţi vei prinde mintea de câteva ori, dar nu uita pentru a fi recrutat de Înaltul Preot, trebuie să dezlegi toate misterele camerei.

Ah, încă ceva, atmosfera foarte faină de la Escape e completată de Catrinel şi Sergiu care sunt nişte gazde extraordinare.

Unde îi găsiţi?

Mătăsari 21A  sau puteţi accesa site-ul lor cu încredere!

Enjoy 😀

Un gând despre “Prima mea experienta la un Escape Room

Lasă un răspuns

