Inca un Escape Room

10639428_278830458976979_7290916477526892647_n

În weekend am fost cu Malaez, Emil si Sofia la EscapeRooms. Ce am facut acolo? Ei bine, aparent toţi suntem nişte oameni răi şi în primă fază am fost închisi într-o închisoare, dar nu una obişnuită, ci una comunistă. Prima provocare, cel puţin pentru mine, a fost să mă acomodez cu lumina slabă şi să încerc să nu mă lovesc, împiedic său să accidentez pe cineva (am reuşit să completez acest prim task fără probleme). După ce ochii de pisică s-au activat a început marea căutare de indicii şi de idei. 11233090_364385267088164_3364499074716214887_n Ceea ce e foarte interesant la aceasta cameră  e că din momentul  în care ai intrat în joc, ai o oarecare tendiţă de a empatiza cu un posibil condamnat din perioada comunistă şi de aici încep milioanele de întebări: Da, dacă io aş fi fost închis, cum aş fi evadat? Şi astea de pe pereţi înseamnă ceva, şi… Ei bine la aceste întrebări o să vă raspundeţi voi! Merită încercat! A doua cameră Black and White, a fost mai mai puţin neagră şi mai mult albă față de Închisoarea Comunistă. Dacă din prima cameră nu am reuşit să evadăm, de aici am reuşit chiar în ultima secunda, hahahaha! 10931005_364385100421514_9114187596289617251_n Ce mi-a plăcut la camera în alb şi nergu a fost că ne-a solicitat cam toate simţurile, de la văz la auz. Că uneori e bine când eşti cu nasul pe sus, la propriu. Că nu trebuie să te caţeri pe te miri ce scaune sau să muţi nu ştiu ce mobilier ca să evadezi. Atenţie, doar… multă atenţie. Pe cei de la Escape Rooms în găsiţi pe la Unirii şi ajungeţi foarte uşor la ei. Adresa o aveţi aici. Nu uitaţi şi la Escape avem aceeaşi regulă, e la fel de important să te simţi bine în timpul jocului, nu doar să evadezi din cameră . The journey is the destination.

Lasă un răspuns

