Am fost actriţă în Matrix şi artistă în doar două ore

După cum spuneam şi zilele trecute, colegii mei mă ţin departe de facultate. Am avut un weekend plin de provocări pentru “creier” şi nu, nu mi-am tocit coatele pe cursurile pentru facultate. Am fost la escape, e tot un fel de atrenament pentru sesiune, se pune, nu?

Ei bine, luni am fost cu Alin, Şerban, Malaez şi Emil la Misterium 52. Pam-pam. Da, da, ştiu că vă aşteptaţi să aflaţi ceva şi despre cum am ajuns acolo. Ei bine, trebuie să recunosc că ne-am întâlnit direct în faţa clădirii cu pricina. Deci fără rătăciri, fără GPS.

10376721_1607731572819851_4415328773015432929_n

Prima cameră în care am intrat a fost Camera Artistului. A fost pe gustul meu. Foarte colorată, foarte vioaie, o grămadă de chestii prin care puteai să cauţi, să tot găseşti indicii… mai trebuia doar să le pui cap la cap şi să evadezi. E o cameră de dificultate medie, din punctul meu de vedere, dar v-aş sfătui să mergeţi în număr mare, mai mult de 3 persoane, deoarece sunt anumite etape ale evadării în care o să aveţi nevoie de mai mult de 2 persoane. Noi am reuşit să evadăm în vreo 43 de minute. Cred că puteam să ieşim şi mai repede dacă Malaez nu stătea cu cheia în mână şi se mişca în slow-motion până la uşă.

A doua cameră a fost ceva mai dificilă, o să vă spun de la început că nu am reuşit să evadăm. Asta e… nu ne-au ţinut bateriile. Eram la un pas! Camera Matrix este destul de complicată, indiciile trebuie întoarse pe toate părţile (literalmente). Trebuie multă, multă, multă atenţie chiar şi la cele mai mici detalii. Rata e foarte mică… hm… a reuşit să evadeze, o stai, cât? DOAR O ECHIPĂ.

Noi nu am reuşit, dar voi puteţi încerca. Aveţi aici pagina pentru rezervări!

3 gânduri despre “Am fost actriţă în Matrix şi artistă în doar două ore

  1. […] De cand a inceput fenomenul evadarilor (sau, ma rog, de cand i-am prins eu gustul) tanjeam dupa cateva camere. Matrixul, recunosc, era printre ele. Atunci cand m-a intrebat Malaezu daca vreau sa merg in Matrix Escape Room, raspunsul meu a fost un da raspicat. Urma sa nu fim singuri, ci alaturi de ajutoarele Serban, Alin si Ana. […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

