Mica pauza de la invatat, dar nu si de la evadat

Din categoria, io vreau să învăţ, dar nu pot. În weekend am tot muncit din greu, a fost un fel de provocare aruncată de minunaţii mei colegi: Malaez şi Alin, un fel de maraton de Escape.

11401175_769358829847530_7072267539084391228_n

Am să încep cu ultimul la care am fost. Pam, pam, pam: Escapart!

Fain tare! 2 camere: Garsoniera şi Patogen.

Le-am încercat, desigur, pe amândouă şi am aproape evadat din ambele.

Am început cu Garsoniera. O cameră din care am evadat în cam 31 de minute. Hint: dacă oamenii ăia au făcut nişte filmuleţe, trebuie să vă uitaţi la ele PÂNĂ la final, nu-i aşa băieţi?  Mi-a plăcut tare, camera de dificultate medie, decor ingenios şi foarte bine pus la punct. Dacă eşti pasionat de Escape şi vrei să te relaxezi după muncă, Garsoniera e camera IDEALĂ! O ambianţă plăcută, probe prin care treci cu atenţie mare la detalii şi puţină ingeniozitate.

Următoarea cameră a fost, bineînţeles, Patogen, de aici nu am prea evadat. Noi dăm vina pe oboseală. Hint: Dacă sunt mai multe plicuri, trebuie deschise TOATE! (noi am cam uitat de unul, tocmai de ăla important, Şerban va sublinia că eu am greşit). Dacă găsiţi ceva ce nu vă trebuie pe moment, nu uitaţi de el, poate fi util… mai tărziu. Faţă de Garsonieră, cred că la Patogen ne-a încurcat şi lumina obscură( în general, îmi plac mult camerele cu lumină slabă, dar recomand să fie făcute cu forţe proaspete, pentru că o lumină slabă îţi va îngreuna evadarea).

Vă recomand să le încercaţi pe amândouă în funcţie  de preferinţe. Rezervări faceţi cu doar un click AICI.

Ce am mai descoperit?

1. Malaez nu ştie să faca diferenţa dintre un destinatar şi mesajul în sine pe un telefon ( el e cu social media… greu, greu daca nu implică o postare pe Facebook, pe blog ceva).

2. Că nici Şerban nu prea le are cu GPS-ul.

3. Capacitatea lui Emil de a distruge tablouri se transmite si la mine.

4. Că Alin trebuie să fie ghidat mereu de o voce feminină.

6 gânduri despre “Mica pauza de la invatat, dar nu si de la evadat

Lasă un răspuns

