Egipt, detectivi si serial killers- toate la DeCod3 Rooms

Da, da, vă povesteam ieri de un fel de maraton de Escape. Aici aveţi continuarea:

Am fost sâmbăta la DeCod3 Rooms cu Alin, Malaez, Andrei, Emil şi Sofia. Ce am făcut pe acolo, bănuiesc ca ştiţi deja. De data aceasta am experimentat 3 camere cu tematici destul de diferite.

11401339_1604023803216585_213603100284374078_n

Prima a fost The Tomb un mormânt egiptean. Ştiţi filmele alea în care râmân nişte tâmpiţi blocaţi în nuştu ce temple şi trebuie să găsească o metodă să scape? Fix aşa am fost şi noi, prinşi într-un templu din care trebuie să ne eliberâm în mai puţin de 60 de minute. Am apreciat foarte mult decorul, multă atenţie la detalii, o lumină slabă, cât să creeze ambianţa dorită pentru a intra mai uşor în piele personajelor. Noi am evadat în aproximativ 41 de minute. Vreu să aud că ne-aţi întrecut!
După prima evadare, am plecat spre a doua. Cred că am fost antrenaţi pentru că din The Frameup am reuşit să evadăm în doar 25 de minute. Povestea camerei sună cam aşa: agentului Smith îi este înscenată o crimă iar noi am fost însărcinaţi să descoperim adevărul în doar o ora! Noi l-am descoperit, dar nu vă pot spune nimic despre ce am aflat.

11257066_1604024073216558_5061900735381356133_n

Camera a treia Serial Killer. Hmmmm, da… a fost o provocare. Pe lângă faptul că ştiam că avem doar o ora pentru a      scăpa de minunatul care ne închisese în cameră pentru a ne ucide mai tărziu, am mai fost şi… oh SPOILER ALERT, nu, nu. Să continui… Am început destul de entuziaşti după succesul de la Frameup, aşa că am reuşit să parcurgem o bună parte din cameră în aproimativ 30 de minute. Deja ne gândeam la un nou recond, când am descoperit ultimul task. Şi pam, pam, pam… ne-am blocat. Nu o să mai dau vina pe oboseală. A fost un puzzle care solicită multă atenţie şi ochi pe pereţi.

11403507_1604023796549919_8301120565667275771_n (2)

Ordinea dificultăţii camerelor de la mic la mare arată, din punctul meu de vedere, cam aşa: The Frameup, The Tomb şi Serial Killer. Dar sunt tare curioasă de cum o să le evaluaţi voi.

P.S. O călătorie în The tomb este seminificativ mai ieftină decât un bilet de avion până în Egipt. E doar la 2 paşi: Str. Boteanu, nr. 3, ap. 8, interfon 118C

2 gânduri despre “Egipt, detectivi si serial killers- toate la DeCod3 Rooms

Lasă un răspuns

