BloGbuster au un nou record

 

Da, da, stiu, în sesiune recordurile se fac la restanţe sau la note mari. Eu, împreună cu Malaez, Alin, Mihai şi Şerban am ales să spargem altfel de recorduri. Cred că ştiţi deja despre ce vorbesc. Am fost în vizită pe la RoomXcape, am acceptat provocarea de la A Catching Game  şi am stabilit un nou record de 28 de minute şi 27 de secunde.

11193421_854946834587448_5215944543191311535_n

Ajungem acolo la timp, fără să ne rătăcim, precizez asta, pentru că, după cum v-am obişnuit, uneori asta e etapa cea mai grea. Ana foarte fericită, vede un semn cu pisici, bucurie mare, mare, dar pisicile de la RoomXcape sunt scumpe la vedere şi au şi o poveste interesantă. Nu vă spun povestea, trebuie să o aflaţi singuri.

Trecem de la pisici, la evadări. Camera este pe cât de mică, pe atât de tricky. Spun de acum că este una din camerele mele preferate, aprope că mi-aş mai fi dorit să mai rămânem acolo căteva minute în plus. Primul pas pe care trebuie să-l faceţi când intraţi în cameră este să vă încercaţi norocul, la propriu! Nu o să vă dau mai multe detalii pentru că nu vreau să vă stric plăcerea jocului.

Puzzle-urile sunt gândite foarte atent, cu multe detalii care chiar fac diferenţa. Am întâlnit probe pe care nu le-am mai experimentat în altă parte, fapt care mi-a plăcut la nebunie! Există şi câteva efecte care adaugă un plus camerei, dar vă las le descoperiţi singuri.

Am mai spus că mi-a plăcut mult? Pe lângă felul în care este construită camera, cei de la RoomXcape primesc puncte bonus multe, multe pentru primire. Am găsit oameni puşi pe glume fix pe gustul nostru.

Mai multe despre RoomXcape aş vrea să vă spun, dar nu vreau să trec la spoilers. Ce mai staţi? Trebuie să încercaţi şi voi! Poate în scurt timp o să existe un nou record.

Pentru detalii şi rezervări, click aici.

 

Lasă un răspuns

