Am evadat dintr-un vis

Nu, nu m-am trezit pe jos de dimineață. Nici nu m-am lovit sau altceva. Am fost la InsideOut Escape unde am intrat intr-un vis, din care am evadat la limită. Altfel cred că se transforma într-un coșmar: Malaez care s-ar fi văitat vreo 2 ore că nu am evadat și că i-am stricat lui nu ștu’ ce calcule și procentaje de evadare.

În fine, revenind la visul meu de acum câteva zile. Am trecut primul pas- lupta contra GPS-ului. Nu știu cum sau de ce iar a ajuns Emil să ne ghideze… deci a durat ceva până am ajuns.

Ajungem, intrăm, dăm peste Șerban, care ajunge prima dată în viață înaintea noastră( ne-a sunat de vreo 100 de ori până să ajungem!!!).Ajunge și Diana și gata. Ni se face introducerea cu: nu rupeți, nu spargeți, Emil nu e nimic în spatele tablourilor etc. Și gata. Intrăm în minunata camera.

11659368_1618620208412571_682523979188361645_nAici intervine partea interesantă, nu am intrat așa oricum, ci pe rând, cu ochii inchiși, fiecare într-un anumit loc. Apoi cum s-a deschis lumina, ne-am trezit într-un spațiu nou. Mie mi-a plăcut ideea, cu tot cu frica mea de întuneric, când am deschis ochii ne-am lovit de un decor din filmul Inception și eu auzeam doar “ moaaaamăăăăăă, cât de tare e!”

Începe cotrobăiala și de aici detaliile mele se opresc. Trebuie sa vă spun că puzzelul cel mai greu nu este la finalul camerei, ci pe la 60% din ea. Noi ne-am mișcat foarte repede pănă acolo, zic eu, dar ne-am împotmolit. Tips and Tricks atunci când o idee nu merge, trebuie să faceti pauză de la orice, doar câteva secunde. Schimbați perspectiva, mai citiți încă o dată indiciile, doar nu vă enervați…așa cum am făcut noi. Despre puzzle-uri…. sunt fain gândite, unul dintre băieții de la escape e inginer și cred că e și pasionat după cum arată camera…și-a făcut treaba bine!

Cu toate astea, am reușit sa evadăm pe la vreo 56 de minute… Mie mi-a placut camera! A fost ca un vis, dar unul frumos.

Pentru mai multe detalii click aici.

The journey is the destination

2 gânduri despre “Am evadat dintr-un vis

Lasă un răspuns

